fredag, december 12, 2008

Klänningar

Alltså, kungligheternas nobelklänningar var ju så fula och tråkiga att jag inte ens orkade kommentera dom, men sen igår så blixtrade våra skönheter till! Jag fullkomligt ÄLSKAR Maddes hårprydnad, så vackert! Jag är ju verkligen svag för såna där saker. Så vackert. Vickan körde på dubbla rader bling bling i håret och det var också fint, men inte alls lika fint som Maddes! Däremot så vann ju Vickan racet om snyggaste klänning. Maddes är också snygg i grönt, men Vickan är ju så trendig, modern och snygg att jag blir lite vimmelkantig! Fast sen kanske de där blå banden inte är den accessoaren jag hade valt, men men... Och för övrigt är det enda fina från nobelmiddagen Maddes klänning bakifrån...

4 kommentarer:

Desiree sa...

Wow, Vickans klänning var ju sååå himla snygg! Håller verkligen med dig, liksom Maddes hårprydnad. Vickan ser faktiskt skitsnygg ut hela hon.

Miss Marie sa...

ja, dom kan ibland, om de bara försöker lite! :D

Tiger sa...

ÄLSKAR klänningen! Vickans, that is.

Annika sa...

Vickans hår är bara så snyggt!!! OJ vad fin hon är...
Klänningarna tycker jag är rätt trista. Men håret, yes!!!