onsdag, november 26, 2008

Ögon

Jag gillar Nicole Richies sminkning (och hår!). Liksom Nicole så gillar jag att fokusera på ögonsmink, men det får samtidigt inte bli för mycket. När jag går ut så har jag gärna mycket ögonsmink, men jag skulle aldrig få för mig att ha massa kolsvart kajal en vanlig skoldag. Det skulle jag inte känna mig bekväm i! Däremot har jag en schysst guldgrönbrun ögonpenna från Sephora som jag använder flitigt, och senast när jag var i Tyskland hittade jag en grå kajal som jag har börjat använda lite, men jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid den. Min favorit på Nicole är den längst upp till vänster, svart kajal med riktig 50-talstvist! Jag gillar hur hon bara använt kajalen på ögonlocken och inte under ögat, det kan ibland bli lite för mycket, så det här är perfekt.

Inga kommentarer: