lördag, november 22, 2008

Bröllop

Att en 60-årig miljardär gifter sig med en 28-årig svenska får en ju att börja undra lite. Vad skulle jag själv kunna se i en 60-åring? Jag har verkligen svårt att se att jag skulle kunna falla för någon som är så mycket äldre. Men det är jag det! Och visst kan man ju fundera om inte pengar har en viss del i det hela, men när brudparet pratar om sin kärlek låter det ganska mysigt.

Lisa: Han är en så snäll och rar man. Jag vet att han alltid vill mitt allra bästa. Vi kompletterar varandra. Han är stabiliteten i mitt liv. Vi skrattar mycket tillsammans. Han är också en av få killar jag träffat i mitt liv som verkligen kan göra mig vansinnigt arg genom att utmana mig mentalt - och det är något jag behöver för att vara lycklig.- Han är lugn och går efter siffror och fakta, jag är mer känslosam. Ibland när vi diskuterar saker och ting kan jag tycka att nej, nu är du Mr Excel igen... och går för mycket ruta för ruta...Jag är mer powerpoint.
Charles: Ja, det är att uttrycka det i termer som jag förstår, ha ha ha...

Man skulle kunna säga att jag är mer powerpoint också! :)

Inga kommentarer: