torsdag, oktober 30, 2008

Smycken

Jag haller pa och kollar smycken. Jag har tankt att sla tva flugor i en small och onska mig nagot i julklapp fran Engelsmannen som jag kan anvanda till brollopet. Jag vill ha adelstenar eller halvadelstenar, (brollop fortjanar battre an plast, eller hur?) och jag vill ha dom i lite gammeldags stil, lite vintage, men dom far saklart vara nya for det! Smyckena ser gigantiska ut pa dessa bilder, men i verkligheten ar de bara nagra centimeter langa. Mina favoriter for tillfallet ar hangsmycket med ametist och sma diamanter och orhangena med rosa safirer och diamanter. Vilka tycker ni?

4 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Ville bara lämna en liten hälsning och säga att jag är varje dag och njuter av allt ögongodis. Fastnade för örhängena på bild fem uppifrån. Även halsbandet längst ner är himla fint. Kram Åsa

Scrapsystrar sa...

Jag är "inne" här på bloggen varje dag menade jag. Hoppade visst över ett ord i förra kommentaren. ;-) /Å

Miss Marie sa...

asa - kul att hora! :) ja, de orhangena ar valdigt fina, men jag tror tyvarr inte att de passar perfekt till min tankta outfit... fast jag kan ju ha dom vid andra tillfallen! :)

Tiger sa...

Hej hjärtat. Jag gillar de två översta bilderna SKARPT och jag älskar att du tar för dig i dina bröllopsplaner.