tisdag, oktober 28, 2008

Hallo,

Mein name ist Marie, und ich bin ein skonhetsjunkie. Men jag ar sa glad att jag antligen har hittat La Perla J'aime. Den luktar sa gott... Killen vid disken sa att han blev hungrig nar han luktade pa J'aime eftersom den luktar so sott, men den fick hogsta betyg av Engelsmannen iallafall! :) Fast jag ar lite besviken. Jag trodde att jag skulle kunna hitta Sephora i Tyskland, men det finns visst inte! Antar att jag maste vanta tills jag kommer till La France igen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får handla på nätet, det går.
Tänk att Tjeckien har Sephora och inte Tyskland.../ullis

Miss Marie sa...

man kanske far gora sa da! :)

Desiree sa...

Synd att de inte har Sephora i Tyskland för det är en toppenbutik. En stor favorit för mig som bor här i USA.

Miss Marie sa...

desiree - ja, det var en av mina favoritbutiker nar jag bodde i frankrike! var sa sur nar jag insag att de inte fanns i england o jag var faktiskt saker pa att de skulle finnas i Tyskland, men icke! Synd!