måndag, september 29, 2008

Parfymeri

Mina parfymer börjar ta slut. Jag har haft Falling in Love som har tagit slut och har Amazing Grace som nu också börjar ta slut, båda från Philosophy. Jag älskar dom men de är helt omöjliga att få tag på i Sverige och numera är det inte lika lätt att importera från England sen Engelsmannen flyttade till Tyskland. Fast de kanske finns i Tyskland också? Måste kolla det. Annars hittade jag en mysig parfym på flygplatsen sist jag var i Tyskland. Den parfymen var från L'occitane men jag kommer inte ihåg vilken av deras dofter det var... antar att det bara är att börja lukta! I England luktade jag på en underbar doft från La Perla som jag mycket väl skulle kunna tänka mig. Jag faller inte för tunga dofter, utan mjuka, lätta, kvinnliga och härliga dofter är vad som tilltalar mig.

Har ni några doftfavoriter? Eller kan ni kanske ge ideer på parfymer jag kanske skulle gilla?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Start off in the leading. You probably will not be able to tackle your entire site for optimisation in a week, not to mention each day. Begin with your leading positioned internet pages, and relocate downward from that point. The most popular internet pages will be the kinds to take you the most hits from optimization anyway, but refining every one of them will take your website position up-wards by and large. [url=http://www.ss12w12ws.info]Spidfdbs4ny[/url]

Anonym sa...

When you or someone you know is or was struggling with hairloss, you then determine what a cost it can take on your lifestyle. From a well being viewpoint, it can outcome your psychological and physical health on several amounts. This article gives you a certain amount of assistance with hair loss that can be a significant support. [url=http://www.x21w12w21.info]Be57u7jder[/url]