lördag, september 27, 2008

Detaljer

Renovering är igång för fullt i sommarstugan. Eller uppgraderingen kanske man kan kalla den än så länge. Först när taket ska höjas och golvet ska höjas och nya väggar ska upp kan man kanske kalla det för en riktig renovering? Men jag tycker det är coolt att så små saker kan göra så stor skillnad. Som den ursöta rosknoppen som jag hittade på Indiska och som passar perfekt på garderobsdörren.
Och den gamla sänglampan som ser helt annorlunda ut mot den mönstrade tapeten.För att inte tala om överkastet som mormor har virkat. Jag har ingen aning om hur lång tid det tog, och jag har verkligen ingen aning om hur lång tid det skulle ta för mig att virka det, men vackert är det. Och det passar in i rummet tillsammans med den nya tapeten. Plus att jag är lite smått förälskad i de vita golvlisterna. Jag tycker att de är så fina! =)Vid öppna spisen hänger ett hjärta gjort av lavendelblad. Bara för att. Visst är det lite fint?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir sååå fint i sommarstugan!! Det är de små detaljerna som gör det hela!!

Anonym sa...

Det ser ju underbart ut på bild också/ullis

Annika sa...

SNYGGT!! Jättefint med det virkade överkastet till dom tapeterna. Gillar stilen mkt!!

Miss Marie sa...

annika - tack! vi kör lite gammeldags stuk därinne! =)

Anonym sa...

Vilken himla fin tapet! Åh!