torsdag, september 25, 2008

Blommigt

Jag gillar som bekant blommigt och tycker att det funkar lika bra på hösten som på sommaren, men gärna en nyans mörkare på hösten. Eva Mendes kör fortfarande på ljust när hon landar på Milanos flygplats, men det är kanske mer sommar än höst där? Här i Sverige är det ju definitivt höst, och då tycker jag man kan kör mörkare. I Sverige kör både Lindex och H&M på blommigt, hur söt är inte H&Ms blommönstrade klänning? En riktig dröm på höstfesterna. Om Jag inte redan hade en klänning till dopet så skulle jag nog ha provat den där... I England är det min favorit Monsoon som inspirerar, den axelbandslösa klänningen med blommiga lager på kjolen är ju riktigt fin!

3 kommentarer:

Desiree sa...

Blommigt är fint. Kul att det fortsätter även nu under hösten.

Ninnie sa...

Jaa, tycker också om blommigt, och speciellt fint är det nu på hösten med lite murrigare färger o så en mysig kofta till. Jag är på jakt efter en som passar mej, men det är svårt att hitta nåt som passar när man är liten o kort...

Miss Marie sa...

desiree - mer blommor åt folket! :D

ninnie - koftor är verkligen perfekta på hösten! hoppas att du hittar en som passar!