torsdag, augusti 21, 2008

Firestone

Börjar ni bli trött på bröllopssnack på bloggen än? Ingen fara, I'm just getting started! =) Var det fler än jag som kollade på The Bachelor när det gick? I tredje säsongen var det Andrew Firestone som skulle leta dejt och han föll för den otroligt jobbiga Jen Schefft och de förlovade sig för att sen göra slut och sen fick Jen ett eget The Bachelorette och hon nobbade båda killarna som var kvar på slutet. Typ så. Kinkig tjej kanske?

Iallafall lyckades Andrew hitta en normal tjej som han nu har gift sig med! Jag gillar den romantiska utomhuskänslan på deras bröllop, fast jag fattar inte grejen med såna dära stora blomsterarrangemang på borden. Det sitter högt upp i luften så man ser det ju inte, så vad är poängen med att stirra på en genomskinlig vas? Jag fattar inte. Då är det väl bättre att ha ett mindre arrangemang lågt på bordet, så att man faktiskt kan se blommorna? Det tycker jag iallafall.

2 kommentarer:

Annika sa...

Jo, visst minns jag den omgången av The Bachelor. Har du kollat den nya? Den där DeAnna är the bachelorette...Jaja, om du inte har gjort det har du faktiskt ett litet kul program att se fram emot.
Har helt glömt att Jen blev the bachelorette, måste ha varit en trist säsong.

Miss Marie sa...

jag har inte sett den nya, är den bra? ska se det när det kommer hit! =) jens säsong var riktigt trist, hon verkar så torr!