måndag, augusti 25, 2008

Again and again

Jag har skrivit förut och förut och även innan dess om min förlovningsring som gått sönder och som Guldfynd nu försöker laga. Deras senaste trick är att de hävdar att den ursprungliga diamanten endast var 0.29 carat... Detta trots att jag har papper på att den är 0.31 carat. Så nu har jag pratat med guldsmeden som säger att hon kan sätta i en 0.31 carat men att hon då måste förstärka klorna eller göra om fyrklofattningen till sex klor istället, eftersom hon tycker att en så pass stor diamant kräver sex klor. Och jag vill bara be dom dra åt helvete och aldrig prata med dom igen och ha min förlovningsring på fingret igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

In case you are an more aged vehicle driver request the insurer that you are looking at about its era discount rates. In case you have a good driving history, and so are over a certain age group, most insurance companies will give you reduced prices for it. The most effective price period of time is if you are between 55 and 70. [url=http://www.ss12w12ws.info]Matrimo5656[/url]