onsdag, juli 09, 2008

Tiffany vs. Tradera

Jag pratade om Tiffanys smycken för ett tag sen, då speciellt deras fina berlocker. Jag har också pratat om min nyblivna besatthet med Tradera (det är ju som världens största varuhus på nätet, supersmart ju!). Nu har jag lyckats slå ihop dom, jag har hittat Tiffanys smycken på Tradera! Men nu är ju frågan, är de verkligen äkta? Jag tycker det är jättekonstigt om en hel massa svenskar gått och köpt smycken från Tiffanys för att sen sälja på Tradera? Men samtidigt känns det inte som om det är något att kopiera? Väskor kan jag förstå, men smycken? Ja, jag har ingen aning! Vad tror ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kanske skulle ta sig en titt på tradera då...

Anonym sa...

Det är absolut kopior.
Du kan köpa Tiffany kopior i massor i Kina. Men om du ändå inte betalar så mycket för dom så gör det kanske inget?!
Mvh Marie