torsdag, juli 17, 2008

Coleeens bröllop

När Coleen McLoughlin gifte sig med Manchester Uniteds Wayne Rooney så var det stor fest. (För er som missat det så är Coleen och Wayne superstora i England, Coleen lever i stort sett bara på reklamkontrakt!)

De två 22-åringarna gifte sig på italienska rivieran och Coleen bytte klänning tre (3!) gånger under den stora dagen. En ankellång dröm, matchad med glittrande Loubutains, till den civila ceremonin (min favorit!), en prinsessbakelse till kyrkobröllopet och sen en kort klänning översållad med silverglitter för att parta i (missa inte den vita fjärilen i håret, sött!). Jag menar, varför nöja sig med en när man kan ha fler? Fast när jag gifter mig så håller jag mig nog ändå till endast en klänning, man har ju den på sig så kort tid iallafall, jag vill njuta så mycket jag kan! =)Men kanske är valet av tre brudklänningar inte så konstigt? Coleen har ju ganska så schizofren smak annars, så hon kanske helt enkelt inte kunde bestämma sig för vad hon ville ha! Men även fast Coleen är ganska så schizo i sin smak, så har hon ju iallafall pengar att köpa snygga kläder för! Den senapsfärgade toppen och klarblå klänning har båda asymmetriska ringningar och stora volanger, det krävs mod (missa inte Coleens superduperstora vigselring som hon matchar den senapsfärgade toppen med!). Jag gillar det bäst när Coleen klär sig som en riktig dam, med scarf/halsduk och snygg väska!

Inga kommentarer: