fredag, juni 27, 2008

Jennifers Trädgåd

Jennifer Garner har en riktigt snygg trädgård, och den visade hon upp i vinterns Vogue Living. Det är underligt hur lik min trädgård (eeehhh, betonguteplats) är Jennifer Garners trädgård. Min bougainvillea är minst lika fin och jag går också runt och plockar blommor i en söt korg iklädd finklänning och sommarhatt. Eller vänta nu, det var visst bara i mina drömmar. I min verklighet står ett gäng medelålders damer och röker strax utanför min uteplats. På något sätt så har jag svårt att se att någon skulle stå och röka utanför Jennifers trädgård. Jaja, bygones. Fast lite taskigt är det väl ändå att Jennifer tar all credit för trädgården, när det är så att hon köpte huset och trädgåden av Cindy Crawford som redan hade gjort det mesta av jobbet (eller iallafall anlitat trädgårdsmästare att göra jobbet)? Jag skulle iallafall inte ha något emot den dä poolen!

1 kommentar:

Maryam in Marrakesh sa...

oooh you lucky girl to have Vogue Living! I so desperately want a copy!