tisdag, maj 27, 2008

Kort eller längre

Det är fest - och bröllopstajm för många nu när sommaren närmar sig. Själv är jag inte inbjuden till något bröllop i sommar, men jag räknar helt kallt med att bli inbjuden till ett i England i november, då antar jag att jag får klä på mig betydligt mer än dessa outfits! Om jag var lite kortare skulle jag gladeligen gå runt i en av de korta klänningarna med långa ärmar ovan, jag tycker de är riktigt snygga! Men om jag skulle ha dom så skulle det bli en hel massa ben och de skulle vara korta, för korta enligt mig, särskilt på ett bröllop. Grattis till alla kortisar som får bära korta kjolar i sommar! Jag får snarare sikta in på kjolar som är lite längre och jag gillar verkligen den turkosa med volanger och den korallfärgade kjolen med knyte framtill, sött, och den är gjord i en blandning av lin och silke. Alla kläder och accessoarer kommer självfallet från min favorit, Monsoon.

Inga kommentarer: