måndag, maj 26, 2008

Kändistajm!

Nu tycker jag det är dags att hylla några kändisars klädval! Många kände ansikten har synts i Cannes nu under filmfestivalen, och det finns väl egentligen inget bättre ställe att glänsa på under sommaren än just där!
Cate Blanchett visar var skåpet ska stå i en läcker metallgrå klänning ( och ja, hon fick barn för bara några månader den...), men jag är som vanligt mest fascinerad av halsbandet! Underbart att ha det till den klänningen, för det ser ut som om halsbandet är en del av klänningen. Jag har en del såna där halvlånga halsband hos Miss Smultron, jag tycker den längden är lite nytänkande och väldigt användbar!
Vad ska man säga? Inte många skulle klara av den där klänningen, men Gwyneth passar perfekt i den, och ringningen är väldigt vacker, toppad med en liten rosett sådär!
Gwyneth kan även bära vitt, asymmetriskt och pösigt - ursnyggt!
Petra Nemcova har en väldigt vacker ljusrosa färg på sin klänning och jag gillar verkligen fallet i kjolen. Fast hon ser ut att ha lite svårt att andas...Diane Kreuger är snygg som vanligt i gnistrande klänning från Chanel.Ally Mcbe... förlåt, Calista Flockhart gick på Indiana Jones- premiär i turkost och assymmetriskt, Väldigt snygg färg.
Kronprinsessan Victoria var inte på filmfestival i Cannes, men väl på prinsbröllop i Danmark. Jag gillar verkligen färgen och klänningsmodellen är väldigt vacker. Men som vanligt är det lite over kill med band, krona, halsband och en massa broscher. Och ja, jag vet att de måste ha det, men snyggt är det inte.

1 kommentar:

Tiger sa...

Diane e så snygg så man dör. Det där är nog mitt absoluta drömutseende tror jag.

Att Paltrow passar i det där vita tältet med overkill-gladiator-skor tycker jag var en överdrift, menmen! Vi kan ju inte va sams jämt, eller hur??