fredag, maj 23, 2008

Fredagstemat - Skor

Fredagstemat Show and Tell är hos Desiree i Alabama denna månad, och hon har bestämt att vi idag ska prata om våra skor. Jag har en hatkärlek till skor. Jag tror INTE jag har ett enda skopar som jag INTE fått skoskav i. Jag måste ha väldigt konstiga fötter plus att jag har stora och BREDA fötter så jag har svårt att hitta skor som verkligen passar. Det funkar inte direkt att gå in i närmaste Din Sko och köpa skor, då ska jag ha riktigt tur och hitta ett par som passar!

Jag har hittat en bra skoaffär i England där jag brukar köpa mina skor, fast just nu kommer jag inte ihåg vad den heter! De silvriga sandalerna bor jag i på sommaren, de är bekväma och så framhäver silver brännan, och det brukar jag behöva! =) Dom är köpta i England, liksom de bruna stövlarna som jag ofta bär på våren eller hösten eller så ofta jag får chans! Dom älskar jag verkligen. De rosa ballerinaskorna i läder köpte jag på rea i en nätbutik, nedsatta från tvåtusen till några hundralappar, sådana kap gillar jag! Dom har också band som jag kan fästa där bak och snurra runt vaden, om jag verkligen vill se ut som en ballerina! De leopardfärgade skorna var kärlek vid första ögonkastet. Jag har inte använt dom så ofta, men varje gång jag ser dom blir jag lycklig, så det kallar jag ett bra köp! =)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå jag älskar skor! Det svider i hjärtat när de blir så slitna att man måste kasta dem. Fast fördelen då är ju att man snabbt får springa och köpa ett par nya... lr kanske två par ;) Akira

Annika sa...

Dina rosa ballerinor är ju hur läckra som helst!! Och vilket kap sen!!
Stövlarna är både snygga och ser sköna ut,tycker jag.

Desiree sa...

Vilket kap med de rosa ballerinorna och det var ju jätteläcker färg på dem. Du verkar också gilla sköna skor med låg klack eller ingen klack. Bra att du hittat favoritbutiker i England där du kan shoppa skor som sitter bra.

Fritt ur hjärtat sa...

Stövlar blir jag lätt avundsjuk på! Har svårt att hitta stövlar som passar. De leoparmönstrade var vågade;-)

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

There are tons of software on your own iphone 4 that allow you to search for film demonstrate instances. As opposed to on the way to the theatre in discouragement, or being forced to go entirely the location of a pc, you can just use your phone. This could help you save considerable time and may help you put together for the day. [url=http://www.xxxw12woo.info]somgjbli[/url]

Sosoxy sa...

Jag har också letat efter riktigt bekväma skor länge. Men jag märkte att om jag har bra strumpor så tröttnar inte fötterna så mycket i nya skor.