tisdag, maj 27, 2008

Armband från Tiffanys

Visst har vi väl alla drömt om Tiffany & Co? Den där lilla blå asken har man ju sett i väldigt många filmer, jag kommer speciellt att tänka på scenen i Sweet Home Alabama där Reese Witherspoon blir friad till inne på Tiffanys och får välja sin egen ring. Som i en dröm ju. Nu kanske vi vanliga döda inte direkt blir friad till på Tiffanys eller ens får en ring från Tiffanys, men drömma går ju alltid, och vissa saker är ju inte ens särskilt jättedyra. Jag hittade deras berlockarmband och jag har blivit kär! Och vilken väldigt smart ide berlockarmband är; vid varje speciellt tillfälle så köper man bara till en till berlock som får symbolisera just det tillfället. Giftermål, barn, examen, nytt hus... ja, you name it. Det här måste ju vara en mans drömpresent att ge för då vet han ju vad han kan köpa de närmaste tjugo åren! Fast det kan ju förstås vara svårt att välja bland alla fina berlocker... Såhär skulle iallafall mitt drömarband se ut!

3 kommentarer:

Tiger sa...

Berlockarmband is the shit faktiskt. Då jag köpte det där hjärtat till dig till alla hjärtans dag så fick jag också idén eftersom då kan man ju koppla på alla de där sötingarna på ett sånt då man inte vill ha de runt halsen...

Miss Marie sa...

precis, det måste ju vara den ultimata presenten! =)

Desiree sa...

Förutom att vara både fina och söta så är ju just berlock armband riktigt kul och blir personliga med de olika symbolerna man väljer.