fredag, maj 30, 2008

20-tal till fest

Okej, riktigt 20-tal är det ju knappast, midjan på klänningen skulle ha varit lägre och skorna inte så höga, men diademet är lite 20-tal iallafall! Helst skulle jag vilja ha det i en ljus mintgrön färg, ljuslila och ljusgrönt är väldigt vackert ihop. Man borde ju kunna göra ett sådant diadem ganska enkelt själv? Sno runt band runt diademet och sen sy fast en tygros på sidan. Kanske något att prova. En klassisk Tiffany-ring kan man inte göra själv, men visst är de söta?

2 kommentarer:

Desiree sa...

Love love love 20-tals modet. Även om den där klänningen inte hade tillräckligt låg midja så var den riktigt fin. Den skulle jag gärna ha i min garderob.

Lisa Christensen sa...

Just det! Jag skulle ju göra ett eget 20-talshårband nu när jag har kort hår. Det hade jag glömt, tack för inspirationen!