måndag, april 28, 2008

Vacker klänning

Svenska modellen Malin Johansson gifte sig för ett tag sedan med engelsmannen Tim Jeffries. När jag satt och väntade på mitt försenade flygplan i fredags så köpte jag Hello Magazine för att ha och bläddra i för att inte tråkas ut helt. Hello hade iallafall bröllopet på omslaget plus en hel massa bilder inne i tidningen. Tim Jeffries är visst en miljonär eller något sådant där, så det var en hel del kändisar på bröllopet. Tur för Malin att hon är modell, eftersom hon blev fotad med Elle McPherson, Cindy Crawford, Elizabeth Hurley och en hel massa andra übersköna människor. Malins familj ser lite lätt malplacerade på bilderna!=) Men det jag fastnade för var den fantastiska brudklänningen, designad av Tom Ford. Den hade en hel rad med rosetter knutna längs ryggen och aven fast det låter ganska fult så är det ju sagolikt vackert! En liten bukett med liljekonvaljer passar verkligen fint till!

1 kommentar:

Annika sa...

Haha, jag kan förstå att Malins familj kände sig lite out of place...stackarna...
Men för oss är det alltid kul att gotta oss med lite mysiga skvallerblaskor...my gulity pleasure.