onsdag, april 23, 2008

Chanel loves Christy

39-ariga supermodellen Christy Turlington modellar Chanels senaste vaskkollektion. Vaskorna ar val inga hojdare, jag foredrar de aldre versionerna, men visst ar det kul att Monsieur Lagerfeld valjer lite aldre modeller till sina kampanjer! Aven Claudia Schiffer modellar for Chanels var- och sommarkollektion och visar att hon ar snyggare an nagonsin. Jag gillar Christys frisyr pa bilderna och jag skulle garna prova pa den. Dock tror jag att jag skulle se ut mer som en tysk bondjanta an en supermodell...

2 kommentarer:

Annika sa...

Det fanns en period då jag tyckte att Christy T var den vackraste av alla!!! OCH JA!! Visst är det bra med äldre modeller. MER sånt!!!

Miss Marie sa...

jag tycker fortfarande christy t och claudia ar nagra av de snyggaste kvinnorna i varlden!