tisdag, mars 25, 2008

Väskrea!

Oj oj oj, kan det finnas något bättre än väskrea? På fredag börjar rean hos Fifi Bags! Massor med snygga väskor i både läder och tyg till reapriser... jag tror inte det kan bli bättre! Om jag nu bara inte vore en fattig student på bidrag så skulle jag definitivt lägga beslag på någon av dom. Tänk er den slouchiga i lila skinn... Eller en mönstrad i tyg...

Jag skulle verkligen behöva lite uppskattning i form av en väska, jag tycker jag är så duktig som till slut fick iväg hemtentan iallafall! Och nu är det bara en till tenta på fredag och sen är det en hel vecka till nästa tenta!

När jag sover drömmer jag om ett liv utan tentor och tentastress som ger magsår...Och om väskor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så duktig! Hade jag haft råd hade jag köpt alla väskor till min älskade syster!!! Akira