måndag, mars 17, 2008

Victory Fords lägenhet

Är det någon mer som har sett några avsnitt av Lipstick Jungle? Jag tycker den serien är bra, fast jag undrar hur Brooke Shields karaktär kan vara så framgångsrik när hon är så neurotisk? Never mind. Jag bara älskar Victory Fords lägenhet. Så snygga färger! I Sverige är vi ju generellt sett rädda för färger, mest vitt och beige överallt, men i TV och filmer har de riktigt snygga färgkombinationer! Kolla in de rosa, lila, vita och mönstrade färger och de underbara möblerna. Mycket att inspireras av! ( Kolla också in Janes lägenhet i 27 Dresses, söt!)
bilder från Bandelle

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mm vi svenskar är tråkiga! Alla ska ha samma, ingen vågar sticka ut. Men du brukar ju alltid säga att du vill ha vita väggar. Har du ändrat dig? Tänk om man fick välja precis vilka (dyra) tapeter som helst o sen shoppa massa snygga (dyra) möbler att inreda med :D /Akira

Miss Marie sa...

vita väggar är också snygga! det är bara fulbeigea väggar jag är emot! =)

Annika sa...

Jo, jag kollar Lipstick Jungle. den är helt OK, tycker jag. Är ganska svag för Brooke Shields, måste jag säga. Tror däremot att "tvillingserien" Cashmere maffia är nedlagd..(???).

Miss Marie sa...

annika - jag föredrar lipstick jungle framför cashmere maffia, tycker CM är lite för stela och alldeles för overkliga! =) Jag tror också SM är nedlagd.. men är inte säker!