onsdag, mars 12, 2008

För moi och för ma maison!

Jag är grymt förstjust i Red Direct, dom har mycket fina (och dyra!) saker! Både för mig och mitt framtida hem (i min nuvarande lägenhet får inget mer plats, inte ens en liten kudde!). Läderpuffen är så snygg och känns lagom sjuttiotalig, den röda och blå te värmaren borde vara ett måste hos alla och hur snygga är inte den facetterade dörrknoppen? Urtjusig.

Den bruna väskan är lite lik Pradas väskor och det funkar ju! =) Jag har ett ljusrosa läderhjärta som nyckelring, men hos Red finns det läderhjärtan som man kan ha foton i, hur sött som helst! Skorna är lagom quirky och skulle nog passa mig perfekt, gärna tillsammans med guldörhängen med onyxhjärta.

1 kommentar:

Desiree sa...

Den där engleskaflaggan tehuvan var ju bara för söt. Den gillade jag verkligen. Den bruna väskan var också riktigt snygg.