tisdag, mars 18, 2008

Barfota på stranden i Sydney

Ja, men det där tycker jag ser helt okej ut! Nicole Kidman och Keith Urban strosar på Bondi Beach i Sydney och ser oförskämt somriga och lyckliga ut! Iallafall Nicole i sin sköna, vita sommarklänning (och snygga smycken!) medan Keith inte ser lika somrig ut i gråsvart. Men, men, 1 av 2 får man vara nöjd med!


Och jag skulle kunna ge min vänstra hand för att få vara någonstans soligt där jag kan gå barfota just nu! Jag hade hoppats att snön här skulle ha smält undan under natten, men njet, det gjorde den inte! Istället så frös slasket till lite grann, så det blev direkt livsfarligt att cykla till skolan förut! Hoppas solen har lyckats smälta isen på gatorna lite grann till dess att det är dags för mig att bege mig ut på cykeln igen!

3 kommentarer:

Ninnie sa...

Att gå barfota vore inte dumt.... men ojojoj, det dröjer nog ett tag! Just nu är det vinterkängor eller stövlar som gäller. (usch för snö!!!)

Tiger sa...

Har du hört att MÅNS och MARIE SERNEHOLT e ihop... Sveriges snyggaste par!!! :)

Miss Marie sa...

ninnie - nej, visst skulle det vara skönt! jag håller med; usch för snö!

tiger - ja, tyvärr! har lite svårt för miss serneholt! men antar att de är snygga tillsammans...