fredag, februari 22, 2008

TomKat

Tom och Katie matchar varandra perfekt, i grå och blå nyanser. Jag tycker det kan vara riktigt snyggt att matcha ibland, särskilt när resultate blir så här bra! Katies hår är ju fantastiskt vackert och de där skorna får mig nästan att dreggla! Det enda som inte är så hett är Toms slipover under kavajen, det gör honom väldigt gammal! Väst är okej, slipover inte okej! Att man kan se Katies revben under klänningen är väl inte heller så hett... Men annars, riktigt fint!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ursäkta men de ser ju ut som tant o farbror gammal?! katie ser ut som en kärring. men hennes skor diggar jag faktiskt! Akira

Tiger sa...

Jag tycker hon e skitcool. Funderar på frissan...

Sara sa...

Jag skippar revbenen och tar skorna! Skitsnygga!

Miss Marie sa...

akira - men hallå, det går ju faktiskt att se stilig och elegant ut utan att se gammal ut! det kallas stil... ;)

tiger - jaaa! jag älskar frillan, sååå snygg, o katie visar verkligen hur man kan variera den!

sara - jag håller med!