lördag, februari 23, 2008

Skräll?

Jag antar (och hoppas!!!) att det var småkidsen som röstade på Frida-jag vill se ut som svenska flaggan när du är klar-mörbultat underbart-dunka mig gul och blå-jag vill att du ska komma om o om o om o om igen och det enbart för att de inte vet bättre! Inte för att det fanns särskilt många andra bra alternativ, snarare inga. Men jag gillade iallafall BWO's scenkläder, glamour ska det vara! Det kanske är nåt dunka mig gul o blå-Frida ska tänka på. Gul träningsjacka och för stora jeans? Sexigt värre. Not.

4 kommentarer:

Anonym sa...

weeiii vem ahde rätt om BWO?? Me me me!!! dunka fridas låt var lite cool ju. Melodifestivallåtar ska vara lätta att sjunga med i! Akira

Miss Marie sa...

jo, men det är ju skillnad på barnramsor och lätt att sjunga med i! fast jag fattade ju knappt vad hon sjöng... var det danska eller? :D

Anonym sa...

Ja jösses ja - jag förstår inte hur det gick till när hon gick vidare direkt till globen....

Miss Marie sa...

fru a - nej, jag hoppas o ber att det var småkidsen som röstade, för de brukar ha dålig smak! :D