söndag, februari 24, 2008

Oscarsgalan

I kväll/natt är det dags för kändisarna att plocka hem sina Oscars och ställa upp i bokhyllan! Jag bryr mig inte nämvärt om vilka som vinner, fast jag hoppas att Antonement plockar hem så många statyetter som möjligt, för det är nog min favoritfilm för förra året.

Mitt intresse består såklart av att se vem som bär vad, och hur dom bär det! All time favourite måste nog Kate Winslet bli, i sin underbara röda klänning med assymmetrisk blomgirlang över ena axeln. Enkelt och väldigt elegant. Jag hoppas Cameron Diaz, Scarlett Johansson och Nicole Kidman dyker upp, för de brukar ha riktigt intressanta skapelser på sig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oscarsgalan är ett av mina måsten varje år, så inatt blir det inte mycket sömn...Älskar att se vad alla har på sig. Hoppas också på att Cameron dyker upp. Hon är min absoluta favorit. /Pernilla

Miss Marie sa...

åh, jag önskade jag kunde stanna uppe o sen den också! men ny kurs o skola hela dan imorrn, så jag behöver min kunskapssömn! =)