lördag, februari 16, 2008

Morgonrocksjakt

Varje morgon saknar jag en morgonrock! Ni vet, när man har duschat och håller på och fixar till sig, sminkar sig och fönar håret, då är det väldigt praktiskt att ha en morgonrock (särskilt när man bor med insyn!). Då kan man ju säkerligen undra varför jag inte har någon morgonrock? Ja, det vet jag inte riktigt! Jag har en morgonrock hemma hos mina föräldrar och en annan hos Engelsmannen, men på något sätt har jag glömt bort att ha en här hemma... hur det nu har gått till! =) Så nu är jag på jakt efter en fin, söt, lite vintage-y-stil, gärna blommig, morgonrock. Men känner jag mig själv så kommer det ta lite tid. Jag vill nämligen att den ska vara billig och snygg nog att hänga framme i badrummet när jag inte använder den! Lite konstigt krav för morgonrock kanske, men så är det!

Inga kommentarer: