lördag, februari 23, 2008

Med smak av sorbet

Jag drömmer om de där skorna! Mardrömmar kanske, för jag vet att aj aj aj, vad ont de kommer att göra! Men jag önskar och drömmer att jag var världsvan och glamorös nog att ha orangea lackskor med öppen tå...

Drömma om våren behöver jag dock inte göra länge till, för nu är den på väääg! Idag var det definitivt vår i luften, även fast jag inte hade tid att njuta av den eftersom jag höll på att blåsa av cykeln. I Linköping blåser det alltid motvind, oavsett åt vilket håll vinden blåser och vilket håll man cyklar.

Iallafall. Väskan blev jag alldeles störtkär i, är den inte fullständigt fantastiskt med det där mänstret och snygga skinndetaljer? Me likey a lot! Den matchar verkligen klänningen och skorna. Sen på med några snygga smycken och kappa och sen är det klart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket härligt klädkollage - jag gillar nog allt utom skorna jag :D