onsdag, februari 20, 2008

Just nu


Ja, just nu är det mycket! Kom nyss hem från en presentation på engelskan där jag pratade om the history behind the purpose of beach protection. Ja, det är precis så intressant som det låter! Och så är det tenta i upphandlingsrätt på lördag, så mina dagar spenderas med näsan i lagboken och diverse rättsfall och papper... Jag har inte sjunkit så lågt att jag måste dricka för att hålla mig vaken dock! =) Guinnessburken är till en köttgryta jag ska göra ikväll, med en massa rotfrukter och gott! Gottigt i vintermörkret. Blommorna lyser upp lite; nejlikorna kostade 10 kronor på stora torget och har stått sig i en vecka nu. Helt jättebra ju! Den lilla vasen tycker jag är jättekul, det är fyra "provrör" som sitter ihop med små gångar och jag tycker den är så söt!

Nu är det tillbaka till rättsfallen för mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

LYCKA TILL PÅ LÖR!! /AKIRA

Anonym sa...

Vilken söt vas och Good luck på lördag,/ullis