tisdag, februari 05, 2008

Besatt?

Lite besatt är jag kanske, av Gossip Girl alltså. Jag och en kompis diskuterade programmet idag. Hon har, precis som jag, tjuvtittat lite och vi diskuterade den otroliga välklädde ensemblen. Jag har ju pratat om killarnas outfits, både Chuck och Lonely Boy är ju för söta, men det är ju tjejerna som dominerar. Blair är lite för preppy för min smak, men Serena känns mer naturlig. Klänningar, tunikor, långstrumpor, stövlar, allt i en underbar mix! Jag är också helt fascinerad av hennes hår; så där skulle mitt hår mer än gärna få se ut! :) Blake Lively, som spelar Serena, verkar ha en minst lika snygg stil privat, som ni ser på bilderna här nedan. Chaneloutfiten med långa pärlhalsband har jag redan beundrat, men Chanelklänningen längst ner till höger kanske jag inte beundrar lika mycket! Dock beundrar jag såklart Blakes mod att bära den! ;)

4 kommentarer:

Desiree sa...

Här var det många snygga outfits man kan dregla över.

Anonym sa...

Mmm eftersom även jag tjuvkollat så håller jag med om kläderna. Serenas kläder är ju underbara. Cool stil!

Tiger sa...

Och jag håller som sagt också med... Serenas klädval är lovely o precis som du säger så är Blair's kläder liite för preppy.

Men Chuck... Hans klädkombinationer blir bara bättre (värre?) och bättre (värre?). ;) Men allt klär väl en bad boy, right!? ;)

Miss Marie sa...

desiree o akira - många coola outfits att dregla över!

tiger- allt klät en bad boy, särskilt om han ser ut som chuck eller joaquin phoenix! :D