onsdag, januari 16, 2008

Inspiration i mängd

Visst får man inspiration lite varstans ifrån, men vissa saker får inspirationsådran att flöda! (Låter jag mer och mer som Ernst, eller vad är det frågan om?:)) Desiree skriver och visar bilder på underbara hus i amerikanska södern, och visar också upp sitt eget kök (vilket drömkök!). Helena på En Mammas Dag skriver om Lexingtons underbara vårkollektion, och det är verkligen en dröm, så skulle mitt hus gärna kunna vara inrett! I bloggen Dreamhouse kan man följa byggnationen av ett otroligt vackert hus på Värmdö, och det ska inredas i sann Lexington/Ralph Lauren- anda, fantastiskt vackert!

Vad väntar ni på, låt er inspireras! =)

2 kommentarer:

Desiree sa...

Åh tack Marie, jag blir alldeles varm av dina fina ord om mitt kök. Jag kollade även in länken till bloggen Dreamhouse, vilket underbart hus! I sådant hus förälskar man sig i med en gång.

dreamhouse sa...

gulle dig!! vad glad jag blir som skriver så snällt om mig! och tack för att du kikar in!!