fredag, januari 25, 2008

And so I'm back...

..från min ofrivilliga bloggpaus. Visst kan man bli otroligt trött på bredbandsleverantörer? Om någon är 100% nöjd med sin so let me know, för jag tror inte det finns några bra! Jag hoppas bara någon kan fixa mitt bredband snart!

För självklart har jag velat blogga om Heath Ledger. Om att vi förlorat en underbar skådespelare, men det vet ni ju redan vi det här laget. Och det är ju ännu en påminnelse om att livet är kort och oförutsägbart och att det är på tiden att göra det som just du drömmer om, för imorgon kan det faktiskt vara för sent.

Det var ju fler än jag som blev lite småkära i solblonda Heath i
En Riddares Historia, mös i 10 orsaker att hata dig och grät med honom i Brokeback Mountain, och såg fram emot att se honom som Joker i nya Batmanfilmen. På The Dark Knights hemsida kan man läsa:

We mourn the loss of a remarkable talent gone too soon, and the passing of an extraordinary man who will be greatly missed.

Och jag kan bara hålla med.

5 kommentarer:

Ninnie sa...

O ja, tragiskt och så ledsamt. En ung, begåvad människa med hela livet framför sej...

Millan sa...

Ja sa sorgligt. Sa ledsamt for hans familj och speciellt da hans lilla dotter :-(.

Millan sa...

Ja sa sorgligt. Sa ledsamt for hans familj och speciellt da hans lilla dotter :-(.

Anonym sa...

Mmmm riktigt sorgligt! Man ska verkligen ta vara på livet!!

Anonym sa...

Han knarka ihjäl sig: Känns lite självvalt tycker jag. Men håller med att det är trist på en sån talangfull kille.