söndag, december 30, 2007

Fotoförstoring

Jag håller på och letar bilder som jag ska förstora, så att jag kan få upp några på väggen bredvid den här bilden. Men... det är lättare sagt än gjort! Det finns så många fina bilder som jag skulle vilja ha, men jag kan ju inte ha för många uppe, iallafall inte i min lilla lägenhet! =) Drömmen är att ha en stor hall och där på en vägg ha en hel massa svartvita bilder i fina ramar. I min lägenhet finns det knappast väggar i hallen, så jag tror det får vänta tills jag har ett (stort) hus. Någon vägg någonstans tror jag dock jag ska lyckas få fram, så jag kan få mitt alldeles egna minigalleri.

Vissa bilder är redan bestämda, som bilden ovan på Sofia med mormor i bakgrunden. Älskar känslan i den bilden! Sen finns det ju som sagt en hel del andra fina som jag inte riktigt kan bestämma mig för vilka jag ska framkalla... Tuffa beslut här alltså. =)


5 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar att ha mycket tavlor på väggarna

Fru Mju sa...

nummer 2 och 3 är mina favoriter. sen beror det ju på hur många bilder du vill ha och hur stora väggar du har! :-)
kul att se svartvitt!

Ninnie sa...

Vilka vackra fotografier, jag gillar den med den gamla och det lilla flickebarnet. Underbar! Att de är svartvita förjhöjer verkligen!

Miss Marie sa...

tack för era ideer! ja, jag gillar svartvita bilder, det blir mer enhetligt då. fast färgbilder är också fina! =) jag har inte så stora väggar, men med god vilja så... =)

Henrik sa...

Jag förstorar fotografier och skriver ut dem på canvasduk (målarduk) om det kan vara av intresse? http://www.swesol.se