måndag, november 19, 2007

Naomi Watts



Liksom förra veckans stilikon, Cameron Diaz, så är Naomi Watts en återkommande kändis här på min blogg. Jag gillar verkligen hennes stil! Jag hyllade exempelvis hennes stil när hon var gravid. Som ni märker är det fler bilder än vanligt, men det är för att hon har en sån fin stil att jag inte kunde välja vilka bilder jag skulle ta, så det får bli en överdos! :)


För er som inte känner till Naomi Watts så kan jag berätta att hon är en australisk skådespelare men född i England. Hennes stora genombrott kom i filmen Mulholland Drive, men mest känd är hon kanske för sin insats i King Kong och The Ring (1 och 2). Hon har även blivit Oscarsnominerad för sin prestation i 21 Gram.

Naomi har en förkärlek till kläder i ljusa färger och pasteller, men ibland klär hon sig även i starka färger som lila, grönt och rött. Naomis stil är elegant och enkel, men med vissa roliga detaljer eller skärningar. Hon är också duktig på att matcha smycken, sjalar och väskor med sina kläder, och jag skulle gärna byta mina väskor mot hennes Pradas! Absolut en stilikon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är väldigt vacker. Fina kläder, eleganta och stilrena men med något extra! sis

Miss Marie sa...

visst är hon vacker! :)