tisdag, oktober 30, 2007

Skarp Kalligrafi

Jag har många gånger stött på Skarp Kalligrafi när jag läst inredningsbloggar, och idag gick jag in på hennes hemsida och hittade en hel massa fina saker. Som ni kanske hör av namnet så skriver hon kalligrafi på alla möjliga olika ytor. Hennes specialitet är brädorna, som hon skriver några tänkvärda ord på och som sen pryder någons vägg. Jag gillar hennes stora, färgglada tavlor, med ord från kända dikter och sånger. Den rosaröda tavlan har texten från Katie Meluas Nine Million Bicycles, en av mina favoritsånger. Jag gillar också kudden med texten den bästa dagen är idag, eller kanske i morgon. Det stämmer så väl.

3 kommentarer:

Tiger sa...

Tänk att man kan make a living på en sån "enkel grej". Ganska så genialt. Och snyggt.

Akira ♥ sa...

snyggt o enkelt! måste testas!!

Miss Marie sa...

japps, det ar riktigt bra gjort! o grejerna ar verkligen fina!