onsdag, oktober 24, 2007

Ett Foto i Timmen - 23 oktober


Idag tänkte jag prova Ett Foto i Timmen. Lite svårt att komma ihåg att ta ett kort i timmen, men i och med att det var en speciell dag med besökare så var det lite lättare! :)
10-11 Dagen börjar med sol och bäddad säng. Snart bär det av till flygplatsen
11-12 Lite köer innan motorvägen, men väl på motorvägen så flöt det på väl.

12-13 Vi kom till flygplatsen lite tidigare, så Engelsmannen kunde titta lite på flygplan som landade och lyfte. Mycket spännande såklart. Jag stod redo med komradion så vi hörde vilka flygplan som lyfte och landade!
13-14 Och så hör vi äntligen på komradion att de får tillstånd och landa och snart så kommer ett litet flygplan från Star Alliance.

14-15 Lite läsning och relaxing med kaffe efter flygturen. Snart bär det av till Blackpool.

15-16 Girlsen på Blackpool beach.

17-18 Blackpool och dess juleljus :)

18-19 Mat hemma. Curry och öl! :)

19-20 Engelsmannen diskar.

20-21 Och så avslutar vi dagen med lite webchat med syrran i Göteborg.

3 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Vilken kul grej med ett foto i timman! Det ska jag också testa idag tror jag...
Tack för inspirationen! :-)
//Katarina

Annika sa...

jag älskar EFIT! SÅÅ roligt att se din dag.
Ser att ni är lite flygplansnördar...den tendensen har jag också. Tycker det är jättespännande att spana på plan. Helst stå under på behörig plats då dom landar...
Missade EFIT denna ggn. Får ta det i nästa månad...
Jag får också Sverigebesök idag...SÅ kul!! NU länkar jag dig, Marie!!!

Miss Marie sa...

tack for lankningen! :)