fredag, september 28, 2007

You gotta live a little


Jag får ett litet skimmer i ögonen, mitt hjärta börjar pirra och jag ler. Den här klänningen från Odd Molly är riktigt söt. Ingenting som vem som helst kan (eller vill) gå runt med, men den lyckliga som får lägga vantarna på klänningen kommer definitivt glittra lite extra. En klänning som gjord för att snurra runt i och leva livet.
. . . . . .
Koftan här bredvid är minst lika söt om än lite (!) mer förnuftig. Systrarna Dagmar kan definitivt göra snygga stickade plagg. Jag gillar hur den är asymmetrisk både på längden och på ärmarna. Och färgen är underbar för en blek svenska.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut din stil/ullis

Sophie sa...

åååh va fin den koftan var!! säkert alldeles för dyr för mig dock = (

Miss Marie sa...

missifh - japp, alldeles for dyr for oss vanliga dodliga, men alldeles alldeles underbar... :)

Nässelblom och choklad sa...

Jättesnygg och väldigt speciell! Vilken trevlig blogg du har, jag tittar in igen...