fredag, september 28, 2007

The White Company

Jag bara älskar att gå in på The White Company och titta på deras fina saker. Som ni kanske förstår av namnet så har de mycket vitt där, men faktiskt också en hel del saker i andra färger, what a surprise! :) Ni kommer inte hitta nåt rött eller knallrosa där, utan bara en massa sköna, mjuka färger. Jag skulle absolut inte säga nej till inuit-tofflorna eller fårskinnspläden. Och skulle inte den där himmelsängen passa otroligt bra in i mitt framtida hus? Jojomänsan, jag kan absolut se den där! :)

3 kommentarer:

Tiger sa...

Åh, första ggn jag kollar in denna sidan! underbar! Jag vill också ha himmelssängen! :)

Miss Marie sa...

men du, ska vi bygga bo tillsammans da? min man verkar inte lika fortjust i himmelsangen... :)

Tiger sa...

Haha, anytime! :)