onsdag, september 19, 2007

ordlös onsdag - Titta vad jag kan!


11 kommentarer:

Miss Marie sa...

Bilden är tagen vid Trocadero i Paris. Ni ser väl hur Eiffeltornet speglas i fönstret?

Åsa sa...

Vad häfigt det blev när man läst kommentaren till. Häftig bild med många motiv i samma, läckert.

Åsa sa...

Tjoho vad det går! En streetåkare :) och inte går det att missa Eiffeltornet såklart ;)

Anonym sa...

*Wooow! Din kommentar lyfte bilden ytterligare ett snäpp ;)

Anonym sa...

jamen den är jättebra tycker jag. Eiffeltornet såg jag direkt ; )

Sarah sa...

En bild med mycket energi! Håller med Mimo!

Pumita sa...

Häftig bild! Eiffeltornet såg jag faktiskt inte förrän jag läste kommentaren. Var så koncentrerad på huvudpersonen. :)

Nässelblom och choklad sa...

Bra fångat! Eifeltornets spegling gör den extra intressant.

Anonym sa...

Jag såg inte heller Eiffeltornet förrän jag läst din kommentar. Killen som hoppar fångade min blick. Cool bild.

Kent Filppu sa...

Instämmer med många andra. En tuff bild där jag inte heller såg Eiffeltornet innan jag läst kommentaren (dvs läste kommentaren för tidigt).

Tiger sa...

Åh, cool bild gumman! O det för mig direkt tillbaka till dagarna vid trocadero o det liv o rörelse som alltid pågick...