torsdag, september 27, 2007

Lasse W

Jag sitter här och känner mig höstig. Lyssnar på Lars Winnerbäck & Miss Li sjunga Om du lämnade mig nu och önskar att Lasse var stor här också, så jag skulle kunna gå ut och köpa hans nya skiva. Jag antar att det får vänta tills jag kommer till Svedala. Nu går För Dig på repeat på min Ipod, det är en helt sjukt vacker kärlekslåt (och jag vet att det är en crappy uppspelning, men den bästa jag kunde hitta! Köp skivan, vetja!). Lasse rules.

Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt
Det är sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt
Med dig, med dig, med dig

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
Med dig, med dig, med dig

Inga kommentarer: