måndag, september 03, 2007

Dans La France

Det ar ingen som sagt att fransman ar ett vanligt (det ska vara tva prickar over a) folk, jag vet, men det har tar verkligen priset. Eller det ar kanske mig det ar fel pa? Jag ar arg, frustrerad och ledsen. Jag har inte varit sa har ledsen pa valdigt, valdigt lange, och allt ar bara at helvete. Ni vet mitt nio kvadratmeterrum? Det ar ett rattbo, och toaletterna som jag delar med 10000 andra har ingen sits och inga lampor, det later val trevlig?

Som det ser ut nu sa ar jag otroligt envis om jag stannar kvar veckan ut, jag far verkligen halla i mig for att inte rusa ivag till tagstationen och ta forsta basta tag till Paris och darifran forsta basta plan till England eller Sverige, bara jag kommer bort.

Nej, jag har inga bra dagar nu.

5 kommentarer:

Tiger sa...

Men usch o fy! Älskade vän! Kan du inte byta boende!? Älskar dig o tänker på dig konstant!

Anonym sa...

Hej darling! Låter inge kul alls det där men håll ut ett tag till! Vet hur du känner... Vickan har en lyxlägenhet men själv är jag hemlös (sans domicile fixe). Typ. Vi ses i Paris gumman. SNART! Puss!!!

Akira ♥ sa...

Du �r tuff du syster!!

Anonym sa...

Håll ut, du är envis! Vi tänker massor på dig! Solen skiner hos dig i alla fall, här regnar det och är +9 grader, eller om det var -9...

Blöta pussar från Sofia

Pussar o kramar från Mamma o Syster!

Miss Marie sa...

tack för alla vänliga ord! idag har jag upptäckt att det inte allsär nåt konstigt att franska toaletter inte har några sitsar, de finns bara på handikapptoaletten. sa jag förresten att jag varken har frys eller kylskåp i det delade köket? ja, precis, det är därför fransmännen äter baguetter hela jävla tiden... :)