torsdag, augusti 16, 2007

Vad Som Händer

Imorgon kommer Engelsmannen till Sverige. Långsamt går det, för han får spendera cirka 4 timmar på underbara Köpenhamns flygplats. Ja, när jag skriver mina memoarer så kommer Köpenhamns flygplats få ett eget kapitel, så mycket tid som vi har spenderat där. Jag tror faktiskt att snigeln skulle kunna ta sig snabbare från England till Sverige, än vad SAS gör. (Och snigeln släpar till och med på sitt hus!)Dop står på agendan, ja, det är inte vi som ska döpas, men däremot lilla Soffiproppen. Ser ni vad hon har i handen? Redan vid tre månaders ålder visar hon prov på god smak, genom att sno ett av mosters smycken. Pärlorna låter ju så roligt när man slår med handen och så glittrar och skimrar de så fint i solljuset. Vilken fashionista. Vi hoppas på att få spendera lite tid på vårt smultronställe på jorden, om bara vädret blir lite bättre. Det är nog bara sniglar och sura människor som gillar regn. Sol ska det vara. Tack.

3 kommentarer:

Lisa Christensen sa...

Bor du också i London? :)

Tiger sa...

Skönt för dig att M är på väg till dig! Hoppas ni får en fin helg med ett vackert o stämningsfullt dop! Massvis med kramar, hälsa familjen!

Miss Marie sa...

Lisa - Nej, har bott i Preston i närheten av Manchester i ett år (det är där min fästman bor) men nu är jag tillbaks i Svedala igen! :)

Tiger - Tack! Dopet blir nästa helg och denna helg ska vi åka o tjyvtitta på ett bröllop i släkten :)