onsdag, juli 25, 2007

Ordlös Onsdag - Hemligheter


Ordlös Onsdag hos Nejma i Marocko

15 kommentarer:

Miss Marie sa...

Bilden är inte bra varken med tanke på bildkvalite eller komposition, men jag tycker det är något intressant i sättet de verkar komma överens. Det ser ut som om Sofia viskar något som bara Engelsmannen kan höra... :)

Admin sa...

Det känns kärleksfullt här, och bilden är rörande.

Anonym sa...

Så ljuvligt!

Anonym sa...

Håller med tidigare kommentarer.

Nejma sa...

En sån söt bild! Kärlek är underbart och små bebisar är det härligaste som finns.

Anonym sa...

Känslan att bli omkramad av en bäbis måste vara det bästa som finns. I alla fall om det är ens egen.

Tiger sa...

gah, skulle inte tittat på din bild innan jag uppdaterar... perfekt juh! o sen kommentaren "inte så bra komposition"? que? jag borde nog inte lägga upp fler bilder tagna av mig... *ih*

Mildamakter sa...

Vilken underbar bild!

Carin sa...

Mysig bild! Jag tycker faktiskt att den lite annorlunda vinkeln gör bilden just intressant. Den väcker nyfikenhet och lämnar utrymme för egna fantasier.

Cissi sa...

underbar bild! Kärleken syns!

Anonym sa...

Underbart!

Anonym sa...

Närhet
Britt-Marie

Pumita sa...

Åh, så gosigt! :)

Kent Filppu sa...

Sött. Det barnet har inte varit med många månader.

Anonym sa...

Gud, så gosigt...