fredag, juli 27, 2007

Jag know who dödade me

Filmtajm!

Igår tittade vi på
The Notebook, och som vanligt började jag grina mot slutet när de... ja, jag kanske inte ska berätta alltför mycket om någon nu vill se filmen. Om ni inte har sett den så rekommenderar jag er verkligen att se den! Ta med näsdukar. Den är så väldans fin.

Lindsay Lohan kanske mest är känd för att hon inte kan hålla sig borta från knark, men jag tycker att hennes nya film I Know who Killed me verkar riktigt läskigt! Just My Luck var ju ingen höjdare, men ändå lite småsöt, och kanske lyckas hon bättre som offer/strippa/ student (ok, jag har inte riktigt fattat vad filmen handlar om, men trailern är läskig!).

Annars väntar jag på att Waitress ska komma ut, det blir väl antagligen inte på bio, men dvd går lika bra det! Jag vill verkligen ha en bit av I hate my husband-pajen :).

5 kommentarer:

Stina sa...

Kul inlägg...Kramis

Tiger sa...

hehe, vi körde samma tema idag ;)

Akira ♥ sa...

Ahh jag vill se ALLA filmerna! Ska vi mysa ner oss i soffan sis o ha filmkväll nån dag???

Anonym sa...

Åhhh, jag älskar den filmen! =) Så fiin!!

Miss Marie sa...

Ja, jag har inte hört någon som inte gillar The Notebook! :D