tisdag, juni 12, 2007

Goda nyheter och bröllop


Dagens första goda nyhet är att Sofia har fått komma bort från respiratorn och intensivavdelningen och fått flytta ner till vanlig avdelning. Hennes mamma och pappa säger att hon börjar likna vanliga Sofia nu, och på ett foto från idag kan man nästan se ett leende, tycker jag. Hon är säkert glad att få kramas med mamma och pappa igen. Fyra dagar till och sen får jag krama henne också!

Dagens andra glada nyhet är en inbjudan till bröllop! En kollega/vän till engelsmannen (och jag får vara med på ett hörn) ska gifta sig i juli, och vi har blivit inbjudna. Jag bara dreglar när jag tänker på alla outfits jag kommer få se - engelska kvinnor har en förmåga att klä upp sig lite mer än vad vi gör på bröllop, med hattar och fina klänningar, men bara för det betyder det ju inte att alla får allt rätt! Det kommer nog bli en hel del what on earth is she wearing, men jag ska nog kunna hålla mig från att säga det alltför högt! :) Frågan är vad jag ska ha på mig... hmm... Några förslag?

6 kommentarer:

Akira ♥ sa...

denna kanske :) http://www.monsoon.co.uk/invt/95205465

Miss Marie sa...

sa du tycker jag ska vara en bla tyllprinsessa? :D jag tankte mig nat mer somrigt o svenskt... kanske ska lana mormors sverigedrakt?! :D:D

Akira ♥ sa...

Jaaaa, då lär du inte frya iaf! :D

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

If you want to grow older effectively, come up with a point to continue to learn new things every single day. Become knowledgeable in the latest technology, pick-up a brand new pastime or study a fresh novel. These pursuits could keep your thoughts well-defined, and so they will allow you to take pleasure in life to its maximum. [url=http://www.x21w12w21.info]Sed8i86en[/url]