tisdag, maj 22, 2007

Veckans Tisdagstema - Siffror

Veckans Tisdagstema är siffror! Öööhh, vad? Inte så kul tema, tyckte jag, men så kom jag på att jag fyllde år förrförra veckan. 24 år närmare bestämt. 24. Så jag gör min egen tolkning av tisdagstemat. Mina siffror får symboliseras av de 24 ljusen som smälte chokladtårtan med en himlans fart! Engelsmannen tyckte det var kul iallafall.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24! Det är många siffror!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha kul, klart att din ålder är en siffra. :) Kul tolkning...

JULIEK sa...

Jammen det var ju en rolig tolkning. Grattis i efterskott : )

Lotten sa...

Kul tolkning!

Anonym sa...

Klart det är siffror, och chokladtårta är ALLTID trevligt!

hpy sa...

Gratulerar!

Anonym sa...

Såå många är det väl ändå inte ;) Grattis!

Akira ♥ sa...

Så du hann före mig igen o tolka tisdagstemat... hmm! Inte lätt denna gång men du lyckades ju galant!

Anonym sa...

Perfekt tolkning :)