onsdag, maj 30, 2007

Spiderman 3

Jag var och såg Spiderman 3 i helgen, och jag blev positivt överraskad! Hade hört från kollegor att den var riktigt dåligt, men det kanske förklaras av att de såg en piratkopia! Film, och särskilt då film med många specialeffekter, är såklart bäst på bioHandlingen i trean är lite mörkare än de föregående filmerna, men det finns a whole lotta löööv, vilket jag alltid tycker är trevligt! Jag satt mest och tittade på (och vill ha!) Mary Janes söta hjärtmedaljong, design av Jennifer Meyer (som för övrigt är förlovad med Spidey himself!). Riktigt fint halsband! Jag blev också alldeles betagen av Mary Janes outfit på Broadway, gillade särskilt blomman i håret! Sån håruppsättning ska jag ha nästa gång jag går på fint kalas! (Om ni inte har sett filmen så har ni ingen aning om vad jag pratar om, men jag hittade ingen bra bild på det!)

Inga kommentarer: