måndag, maj 21, 2007

J'aime ljusblått!


Japps, nu är det dags för lite somrigt ljusblått, ja, lite vanligt blå slinker med också, för ett halsband med de kornblå sötvattenspärlorna till den blå klänningen från Gap, mmmm ....det skulle vara snyggt!


Jag letar efter en snygg och bekväm solhatt att ha när jag ska på flygshow i sommar, det kommer antagligen att hällregna eftersom vi är i England, men OM det är soligt så ska jag banne mig inte få solsting! Jag kanske inte satsar pa en ljusblå/turkos hatt, men en lite ljusare, floppy hatt skulle vara fint.


Philosophys parfym Falling in Love fick jag i födelsedagspresent, och den luktar jättegott!


Ljusblåa smycken är lite oväntat, men otroligt snyggt, både till blondiner och brunetter! Och till solbrännan så finns det ju inget som slår turkost!





På tal om ingenting, här kan man förresten se hur lika kändisbebisar är sin mamma! Jag tycker Kate Moss dotter är jättelik sin mamma, och Julia Roberts dotter har definitivt mammas drag!

Inga kommentarer: