tisdag, maj 22, 2007

Inspiration!

Jag är ganska schizofren vad gäller mina klädval. Ena dagen är jag sober i svart och andra dagen blir jag totaltokig i en massa färger. Man kan kanske säga att jag inte riktigt hittat "min" stil ännu. Några som har hittat sin stil är kändisflickorna här nedan, med min favorit Liv Tyler i spetsen. Hon har en klassisk stil, med en liten tvist. Mucho snyggt.



Angelina Jolie vet vilka färger som klär henne, och håller sig till dova färger, samt svart och vitt. Kanske lite tråkigt, för visst skulle miss Jolie passa i lite färg, men ingen kan ju inte säga att det inte är snyggt! Jag tillhör den skaran som tycker tatueringar kan vara snyggt på andra, men inte på mig själv, och Angelina kan ju verkligen konsten att associera med sina tatueringar! Och att hon har en av världens snyggaste män vid sin sida gör ju inte saken sämre.
Mischa barton är ung, och det syns på hennes klädval. Mycket färger och roliga skärningar (samt en hel del boob tape, antar jag!). Hon vågar satsa på roliga frisyrer också, vilket alltdi är kul!

3 kommentarer:

Tiger sa...

älskar dina inspirationscollage! mkt bra jobb!!

Tiger sa...

seriöst... tycker du AJ e snygg? har funderat o funderat. sett 2 filmer med henne senaste 2 dagarna. o jag tycker mest hon ser farlig ut? ibland snygg, men mest bara kall o hård o lite psykopatig. :-/

tror det kan va läpparna?? underbart fylliga, men varför alltid detta gråa/dova? varför inte ens en gnutta fucking försvarets hudsalva? det vore superglossigt för o va AJ!!!

Miss Marie sa...

Jag tycker hon e snygg. Väldigt hårda drag, o ja, hon ser mest psykotisk ut (särskilt på gamla bilder), men hon ser så glamourös ut! Jag tycker hon skulle va fin i lite ljusrosa o grönt! :) (o försvarets hudsalva)